איתור ומיפוי תשתיות

גיאו-סקופ עומדת בחזית הטכנולוגיה המתקדמת בתחום האיתור והמיפוי של תשתיות. 

בעזרת שילוב מתוחכם של טכנולוגיית רדאר חודר קרקע המבוססת ציוד קרקעי ו/או אווירי (רחפנים), אנו מצטיינים במתן תובנות מפורטות לגבי העומק, הגודל והסוג של תשתיות ומבנים תת-קרקעיים. היישום של מכ"מ חודר קרקע מאפשר לנו לבצע סריקות תתקרקעיות מדויקות, לחשוף את הפרטים המורכבים של תשתיות מכל הסוגים, בנוסף לבעיות ולפגמים בתת קרקע. טכנולוגיה זו, יחד עם המחויבות שלנו לחדשנות, מייחדת אותנו בתחום. 

היכולת לסרוק תשתיות אינה מוגבלת אצלנו למקום או תנאי שטח ספציפיים (נוחים) וזה מה שמייחד אותנו ממקבילנו בענף. גיאו-סקופ בעלת ניסיון רב במיפוי בתנאי שטח מאתגרים כמו טופוגרפיה לא ישרה, מתחת לאדמה היכן שאין נתוני GPS ואפילו מעל אזורים בהם לא ניתן לגשת רגלית או בצורה רכובה. 

מלבד סריקה רגלית סטנדרטית, גיאו-סקופ מציעה פתרונות רבים כמו טכנולוגיה מוסעת המבוססת על גבי ג'יפון שטח, כפי שיושם בחניון תתקרקעי בעזריאלי בפרויקט "ספירלה" המפורסם, או טכנולוגיה מוטסת המבוססת רחפן שיכול לטוס בכל גובה נדרש בהתאם לצמחייה צפופה או תנאי שטח מגבילים אחרים שאינם מאפשרים תנועה רגלית ובכך חוסכים המון כסף וזמן בהכנת השטח. 

 

 

 

הטכנולוגיה אינה מוגבלת אך ורק לרדאר חודר קרקע GPR ומאפשר התאמות בהתאם לצורך ולמטרת המיפוי. לדוגמא בשנה החולפת גיאו-סקופ מיפתה קילומטרים של קווי תשתיות ומים העשויים מברזל, מפלסטיק ואפילו מאסבסט, באמצעות שילוב מספר טכנולוגיות במקביל. מאחר וברוב המקרים לא ידוע מיקום מדוייק של תשתיות מסוג זה, גיאו-סקופ חסכה המון זמן וכסף, שללא הבדיקה היה הולך בוודאות על הרבה ימי עבודה להכנת השטח באמצעות כלי צמ"ה ויתכן אף לתיקון פגיעות בתשתיות עקב חפירות אקראיות.  

ליצירת קשר
מלאו את הפרטים הבאים
התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
Scan the code
הי,
איך אפשר לעזור?