איתור ומיפוי מנהרות וחללים טבעיים

בתחום המורכב של חקר תת הקרקע, גיאו-סקופ הוכיחה במשך כל שנותיה מומחיות יוצאת דופן במיפוי מערות תת-קרקעיות. תוך שימוש בטכנולוגיית רדאר חודר קרקע מבוססת ציוד קרקעי ו/או אווירי (רחפנים), אנו ממפים את כל הפלאים הגיאולוגיים מתחת לרגלינו. מכ"מ חודר קרקע מאפשר לנו ללכוד תמונות מפורטות של מבני חללים טבעיים, להבחין בתצורות ובמידות שלהן, מה שחוסך המון כסף בתכנון מדויק של כמויות בטון נדרשות. אותה יכולת המבוססת רחפן לוקחת את החקירה הזו לגבהים חדשים, פשוטו כמשמעו, ומספקת מבט נוסף על מבנים תת-קרקעיים כאשר אין גישה ישירה לעבודה מעל פני השטח. בנוסף, יכולות המיפוי שלנו מבטיחות הבנה מקיפה של תת הקרקע, עובי מילוי, שכבות גיאולוגיות, סדקים והעתקים, ריכוזי מים חריגים ומפלסי מים קלועים.

 

 


גיאו-סקופ הינה החברה היחידה בישראל היודעת להבחין בין חללים טבעיים ולהצביע על התוכן הפנימי שלהם. חללים טבעיים יכולים להכיל אוויר, קרקע חרסיתית, מים או לפעמים אף עתיקות. היכולת המקצועית של גיאו-סקופ מאפשרת הבחנה מדויקת מבחינה הנדסית בין עיקר לתפל ובכך להמליץ על הנחיות גיאו-טכניות מדויקות לטיפול בהם.    

המיומנות של גיאו-סקופ משתרעת מתצורות טבעיות ועד למיפוי מורכב של מבנים תת-קרקעיים מעשה ידי אדם. ממנהרות שירות ועד למתקנים תתקרקעיים בעולם המבצעי. פתרונות המיפוי שלנו מספקים תובנות חשובות לתכנון עירוני, בנייה, תחזוקה ופח"ע.

 

 

גיאו-סקופ פועלת בישובים רבים לאורך כל גבולות המדינה, במקומות עליהם לא ניתן לפרט, זאת כדי לשמור על ביטחון אזרחי ישראל. לדוגמא, בקיץ האחרון, מתחת לגן ילדים באחד מישובי העוטף, צוות טכני של גיאו-סקופ איתר מנהרה בעומק של כ-10 מ' מתחת לפני השטח עם אזימוט ישיר לעזה. הזמינות והתגובה המהירה של הצוות הטכני והמעבדה, שפעלו מחמישי ועד שבת, אפשרו למקבלי ההחלטות להגיב בצורה מהירה ונכונה ובכך למנוע איום פוטנציאלי.

אגף השרטוט של גיאו-סקופ ממלא תפקיד מרכזי ביצירת נתוני AutoCAD מותאמים ומדויקים המשתלבים במפות התכנון של מהנדסי קרקע וביסוס. המחויבות שלנו לדיוק באה לידי ביטוי באופן איסוף הנתונים בשטח המבוססים קואורדינטות RTK מדויקות ומידע מפורט נוסף. גיאו-סקופ מסייעת למהנדסים אזרחיים לקבל החלטות מושכלות ולהוציא לפועל פרויקטים מדויקים. 

ליצירת קשר
מלאו את הפרטים הבאים
התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
Scan the code
הי,
איך אפשר לעזור?